Jump to content

LF a Danish Guild


Beastiac

Recommended Posts

Vi har en Dansk Guild der hedder Danish Dynamite på imp siden. :) I skal alle være velkomne til at joine. :) Jeg kan kontaktes ingame på Celsorc, Hanielius og Jophiel, GM kan kontakes ingame på Luciffeer og Chaserinno :)

 

Vi fokusere primært på det sociale, og har derfor en discord server, Vi har også stronghold HQ, og flagship.

Hvis det sku være noget så skriv da endelig :)

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg er i en nystartet dansk guild, der hedder Danish Dynamite, på Imp siden. Vi er social, men der er vist planer om at starte et Ops hold også! :) Fik i startet jeres? Ellers kan i da joine DD!

 

 

Edit: Og der var en fra guilden der var hurtigere! :D

Edited by Isilyn
Link to comment
Share on other sites

Hej alle, ja i er velkommen til at joine os på imp siden <Danish Dynamite> vi har rundet 43 medlemmer på 5 dage nu, så hvis der kan komme flere herfra når vi langt. Skriv gerne hvis i vil med så smider jeg en invite eller (AndersNielsen) gør :-). Godaften derude! PS. vi har Dreadnout samt Rishi / Dromund Kaas stronghold ;-)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Jeg ved godt tråden her er gammel, men er stadig det første der kommer frem når man googler swtor danske guilds.

Jeg fandt den selv da jeg søgte efter en aktiv dansk guild, og kom frem til at der ik rigtig var nogle tilbage.

 

Så jeg har genoplivet min egen dansk guild, Danish Legacy. Vi er en lille håndfuld der spiller hver dag, målet er at få et OPS team op og stå. I gamle dage var vi en meget aktiv guild med guildfester, muffinmesterskab og mange social events ingame. Vi arbejder i den retning nu med genoplivning.

 

Vi er voksne mennesker som også har et liv uden for spillet, men alle aldre over 18 og typer er velkomne.

 

Vi har en discord: https://discord.gg/s8BbT5j

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 2/16/2022 at 5:26 PM, Shirayan said:

Jeg ved godt tråden her er gammel, men er stadig det første der kommer frem når man googler swtor danske guilds.

Jeg fandt den selv da jeg søgte efter en aktiv dansk guild, og kom frem til at der ik rigtig var nogle tilbage.

 

Så jeg har genoplivet min egen dansk guild, Danish Legacy. Vi er en lille håndfuld der spiller hver dag, målet er at få et OPS team op og stå. I gamle dage var vi en meget aktiv guild med guildfester, muffinmesterskab og mange social events ingame. Vi arbejder i den retning nu med genoplivning.

 

Vi er voksne mennesker som også har et liv uden for spillet, men alle aldre over 18 og typer er velkomne.

 

Vi har en discord: https://discord.gg/s8BbT5j

er i stadig aktiv med ops og alt så dan noget 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...