Jump to content

LF a Danish Guild


Beastiac

Recommended Posts

har ledt efter en dansk guild længe, der er en men ham der har den har jeg ikke kunne komme i kontakt med i de sidste 4 uger så tror ikke den er aktiv længere,

 

 

have been looking for one in a long time. there is one but the guy who have it have been offline for about 4 weeks so i dont think its an aktive guild anymore

Link to comment
Share on other sites

har ledt efter en dansk guild længe, der er en men ham der har den har jeg ikke kunne komme i kontakt med i de sidste 4 uger så tror ikke den er aktiv længere,

 

 

have been looking for one in a long time. there is one but the guy who have it have been offline for about 4 weeks so i dont think its an aktive guild anymore

 

En skam der ikke er en Dansk guild..

Kunne godt bruge nogle Danskere og knævre med når man sidder der og farmer lidt

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hvis det er for lang tid siden og der ingen er så lad os lave en. Jeg er frisk på Empire eller Republic.

Jeg er klar på hvilken post der skal til så længe vi ikke går Hard Core.

Har jeg ikke hørt noget inden kl. 20:00 i aften vil jeg prøve at samle nok til en charter på Empire siden med min PT Nokomi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har prøvet et par dage nu uden held. De Danskere jeg høre fra er normalt folk der fortæller mig at der ikke er folk nok der gider ren Dansk, eller at folk har det fint i de internationale guilds de er i. Har fundet ud af der er en der hedder Semper Danica men at den er leder løs og der intet sker.

Høre der skulle være en aktiv en på Republic siden men har ikke et navn.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Jeg leder efter en guild i øjeblikket, om den er dansk eller engelsk er for mig lige meget. Jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe til med at oprette en eller noget, efter behov - men det kommer an på "hvad" den skal bruges til. Personligt er jeg mest til ting ala social/PVE/RP eller deslignende, det hele på et casual niveau. Trods jeg snart er igennem alle class-stories, tror jeg godt man kan kalde mig newbie til mange af de ting alligevel.

Men mest af alt søger jeg egentlig bare nogen at bruge lidt tid sammen med, at være lidt mere social med. :D

 

Jeg har både reb og imp, er egentlig nok lige aktiv på begge sider, så np der.

 

Anyway, tænkte jeg bare lige ville kaste den ud til jer. :3

 

På imp er jeg lige nu mest aktiv på Chrikk, sith warrior.

Rep er jeg vel...Ja, det er nok min trooper, Soarii.

- jeg har også en i max lvl på begge sider, hvis det har nogen betydning. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

den guild jeg er medlem af er ret død så jeg er frisk på at lave en ny dansk guild

hvis folk gerne vil være med så smid mig en PM her eller send en mail in game til peronga ( darth malgus server)

når vi er 5 fra en side af så kontakter jeg dem og så finder vi et tidspunkt vi kan mødes og lave den :-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...