Jump to content

Wo sind die Schweizer Spieler?


Luzerner

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Will das Thema wieder Pushen!!!

 

 

Sind noch Schweizer hier anwesend oder mittlerweile untergegangen?

 

 

 

Auf Vanjervalis Chain ist momentan auf Impseite eine zwei kopf schweizergilde, wer reinschauen will kann mich hier anschreiben.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

/push

 

Us der Ostschwiiz....bis vor emene Jahr uf Imp siite gsi bis leider üsi schwizergilde usgstrobe isch..bin jetzt bide Reps, uf JkS.

Ha nu gfunde s hegi da scho widermal en push verdient....soo wenig Schwiizerspieler isch scho chli truurig :jawa_frown:

Link to comment
Share on other sites

cool. doch no es paar schwiizer wo d hoffnig is spiel nonig ufgeh hend.

bin uf beidne siite uf em server jk sword verträtä. aber nuno mit de reps underwägs. bi de imps isch d schwiizer gilde halt usgschtorbe.

falls mir eus mal gsend, ich bin de laud'da und de pyropete whiplash vom wookie clan

also, hend spass und lönd eu nid no ganz verdränge^^

Link to comment
Share on other sites

Server: T3-M4, Imperialer, Assa Tank (Defron), Maro dd (Cycron), Soeldner heal (Cycoron), Gilde: Opacus Opes und , fast vergessen: Zuerich, Effretikon. Ach ja wegen "ue" und so. Habs au Handy geschrieben XD Edited by TheAxinator
Link to comment
Share on other sites

us chriens bi luzern uf T3-M4.

Kei wörkliche main, speile alles und immer abwechselnd. Imps site im Suana Club (jo voralem wegem name dete und lüüt sind au easy.)

Rep Site bi de Jodaphone, e chlini gemüse Gilde, machet hauptsächlich zemme u50er pvp. ich go amme eifach elleige is 50er go freud ha, und das uf beide site.

Mache es me um spiele und zit vertriebe als irgend was grossartiges erreiche.

 

 

Piiis

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

gruezi mitenader ^^

 

do e Basler spiel e Powertech lvl 40 momentan. also Imperium aber au ab und zue mit mim Kolleg uf d Republik site aber meh Imperium eher. I würd mi freue wem me sich mol im ingame trifft ;) uf m server Jar Kai sword.

Falls es kai schwizer gilde git ich wäri verfüegbar anere gründig mitzmache wen öber lust hätti...

eifach mol aschriebe ingame : Kadìk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

huhu!

 

Ja als Zürcher isch für mich d Rep-siite eh gsperrt gsi, chan nur imps erstelle!

50er As(s)i und en "Juggo" ;p wird grad uf T3-M4 glevlet... (En Söldner chunt sicher au ma no...)

 

Falls da iwo eh chilligi* Gilde ume wär, würi mi gern ma aschlüsse!

 

*hardcoreziite hani mit wow hinder mier glah - raide gern professionel, aber ohni zgrossi verpflichtige etc...

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...