Please upgrade your browser for the best possible experience.

Chrome Firefox Internet Explorer

Being redirected to the /fr site

First BioWare Post First BioWare Post

Icebergy's Avatar

Icebergy
05.17.2012 , 09:47 AM | #1
I am trying to go to www.swtor.com but every time I do, I get to the main page and it redirects me to the french version. I cannot read or write french, and I live in the US. I have no idea why it is doing this but its really annoying and is making it impossible for me to use the site.
Mikal'B, Battlemaster and Fleet Commodore of the Republic.
<Contraband Inc> 10/10 NiM, 4/4 NiM, NMP, 7/12 NiM, HM GF, 4/5 NiM
Jedi Covenant

Icebergy's Avatar

Icebergy
05.17.2012 , 09:59 AM | #2
Ok I guess it is fixed now. Getting onto this forum and then clicking english up at the top seems to have fixed it.
Jedi Covenant

Xhylette's Avatar

Xhylette
05.17.2012 , 10:30 AM | #3
When the United States go wrong, the France is always ready to help you to get the right way ...

Good luck and good game, boy !
"Qu'importe la destination, seul compte le voyage."

Speire's Avatar

Speire
05.17.2012 , 10:35 AM | #4 Click here to go to the next staff post in this thread. Next  
Bonjour Icebergy,

Si vous n'arrivez pas à ouvrir le site en anglais, veuillez vider le cache et les cookies de votre navigateur. Cela devrait régler votre problème.

Hi Icebergy,

If this happens in future, clearing the cookies and cache on your browser should stop the redirection to the French version of the site.

Merci!

Speire | Bioware Customer Service - Forum Support

Icebergy's Avatar

Icebergy
05.17.2012 , 02:14 PM | #5
But why would my cookies direct me to the french site when I never come to the french site on purpose?
Jedi Covenant

Bastianu's Avatar

Bastianu
05.17.2012 , 03:41 PM | #6
Je profite de ce post.
J'ai un problème avec le site actuellement, je ne peux pas me connecter via mon raccourci "favori" et via google. me disant que le site est toujours en maintenance ( ça fait 3 jours ).
Par contre, en partant du lanceur du jeu, je peux me connecter directement au site.
Désolé si un post précédent a parlé de ce problème, mais ne pouvant me connecter au site que par intermittence, je n'ai pas eu le loisir de vérifier.
Merci
Liberendu la Nazione
Feremu a revoluzione

Hawath's Avatar

Hawath
05.17.2012 , 03:47 PM | #7 Click here to go to the next staff post in this thread. Next  
Bonsoir Bastianu,

Comme l'as indiqué Speire dans sa réponse précédente, en nettoyant le cache et les cookies de votre navigateur internet, vous devriez pouvoir accéder à notre site sans problèmes.

N'hésitez pas à revenir vers nous si cela ne résolvait pas le souci.

Hawath | BioWare Customer Service - Forum Support

Bastianu's Avatar

Bastianu
05.18.2012 , 01:09 AM | #8
Problème résolu;
Merci
Liberendu la Nazione
Feremu a revoluzione

Hawath's Avatar

Hawath
05.19.2012 , 06:24 AM | #9 Click here to go to the next staff post in this thread. Next  
Bonjour Bastianu,

Nous sommes heureux d'apprendre que votre problème n'est plus d'actualité.

Merci de faire partie de l'aventure Star Wars: The Old Republic

Hawath | BioWare Customer Service - Forum Support