Jump to content

Recruitment open for Rancor


Zelegor

Recommended Posts

Hi all.

 

I am an avid MMO Player for around six years now.

I ran a very competent guild in World of Warcraft for around three years, everything started out as a friendly cooperation area, and it ended up being a very stable group of dedicated players, mostly for PVE content.

I've also ran GW2 up to the max level, and still play League of Legends now and then for more than a year.

 

I am part of the Founder players of SWTOR, and recently, me and a couple cousins moved back to SWTOR for good. We do not intend to leave, and picked up nearly from scratch on the Imperial side on Tomb of Freedon Nadd.

 

As of this moment, we are running a three man guild. So far, we expect no one to wildly ask for an invitation or even care to join us.

However, I'd like to express our feelings and motivation towards the game, and hope to find a nice place to settle up an Operations dedicated Guild. We never looked keen on having those enormous player list on the guild, nor are we going to let that happen. We intend to have a small number of people that care for each other, help each other mutually, and quite honestly ignores their personal character benefits in favor of a group of individuals.

Bear in mind, we have nothing to give you. We intend to create a community that will stand out in the eyes of others, for our competent content clearing, our sympathy and our good atmosphere. We will provide a home, more than a guild.

 

We will provide all the conditions necessary for PVE Operations: Scheduling, VOIP, Forum (if we ever get to the point where we have our loyal group :p )

Our time is GMT +0, and we expect to play mostly after 8pm, 9pm.

At the moment, we are merely arriving to LVL 50. No rushing, because you won't be able to raid right away.

All guild ranks are available, and you may perform your part in maintaining a steady fun group, if you wish to do so.

 

That being said, we are called Rancor, we are Portuguese, and you can ask for invites adding me or mailing me ingame - Zelegor.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Viva.

 

Sou um jogador de MMO há cerca de seis anos.

Eu liderei uma guild muito competente no World of Warcraft durante cerca de três anos, tudo começou como uma área de cooperação amigável, e acabou por ser um grupo muito estável de jogadores dedicados, principalmente para conteúdo PVE.

Eu também joguei GW2 até o nível máximo, e mantenho-me no League of Legends há um ano e pouco.

 

Faço parte dos jogadores Fundadores do SWTOR, e recentemente, eu e um par de primos voltámos para o SWTOR de vez. Não temos a intenção de sair, e começámos de novo a partir do zero no lado Imperial no Tomb of Freedon Nadd.

 

A partir deste momento, estamos a correr uma guild de três homens. Até agora, não esperamos de forma nenhuma que apareça alguém a pedir um convite ou até mesmo de se juntar a nós.

No entanto, eu gostaria de expressar nossos sentimentos e motivação para o jogo, e espero encontrar um bom lugar para correr um Operações dedicadas na Guild. Nunca nos interessou ter uma lista de jogadores enorme na aliança, nem vamos deixar que isso aconteça. Pretendemos ter um pequeno número de pessoas que cuidam de si, ajudam-se mutuamente, e muito sinceramente ignoram os benefícios pessoais em favor da guild.

Tenha em mente, nós não temos nada para te dar. Temos a intenção de criar uma comunidade que se destaca aos olhos dos outros, para a nossa atmosfera competente, a nossa simpatia e a nossa boa competência para PVE. Vamos dar um lar, mais do que uma aliança.

 

Iremos fornecer todas as condições necessárias para Operações de PVE: Agendamento, VOIP, Forum (se alguma vez chegar ao ponto em que temos o nosso grupo leal: p)

O nosso horário é GMT +0, e estamos a estimar ser mais activos a partir das 20H, 21H.

No momento, estamos apenas chegar ao LVL 50. Sem pressa, porque não serás capaz de raidar de imediato.

Todas os ranks de aliança estão disponíveis, e podes executar a tua parte na manutenção de um grupo divertido e constante, se assim o desejares .

 

Dito isto, somos chamados Rancor, somos Portugueses, e podes pedir invite adicionando ou enviando-me mail no jogo - Zelegor.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...