Please upgrade your browser for the best possible experience.

Chrome Firefox Internet Explorer

PET "Gilded Flutterplume/ Goldener Flatterwedler"

STAR WARS: The Old Republic > Deutsch (German) > Allgemeine Diskussionen
PET "Gilded Flutterplume/ Goldener Flatterwedler"

Hardcora's Avatar

Hardcora
06.06.2013 , 07:23 AM | #21
Quote: Originally Posted by AlrikFassbauer View Post
Er ist nicht nutzbar ?
Und, wie sieht es umgekehrt aus ? Hat das mal jemand ausprobiert ?
Meinst du ob ein Ami die z.B. deutschen Codes nutzen kann? Das würd ich im englischen Post fragen.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=641995

SickSorceress's Avatar

SickSorceress
06.06.2013 , 05:14 PM | #22
Quote: Originally Posted by Hardcora View Post
Der Code ist nicht für Accounts in Europa nutzbar...
Woher weißt Du das denn? Sowas wäre mir total neu.

AlrikFassbauer's Avatar

AlrikFassbauer
06.07.2013 , 03:56 AM | #23
Das habe ich gerade im oben verlinkten thread gelesen, daß jemand den Code in Europa nicht nutzen konnte ...

Jemand anderes schrieb, daß der Code mit der Nekarr-Waldkatze umgekehrt nutzbar sei - gekauft - laut Thread - von einem deutschen Verkäufer auf Ebay. Und das, obwohl in der Verpackung steht : "Nur gültig in Europa" ...
“ Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius – and a lot of courage – to move in the opposite direction.“ (E.F.Schumacher, Economist, Source)

Hardcora's Avatar

Hardcora
06.10.2013 , 07:57 AM | #24
Ich bekomme Mitte Juli einen US Code. Ich geb dann Laut ob es geklappt hat.... und mach dann nen privaten Kartellshop auf

AlrikFassbauer's Avatar

AlrikFassbauer
06.10.2013 , 11:57 AM | #25
Hast du getauscht ? Da wollte jemand im englischen Forumsteil tauschen.
“ Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius – and a lot of courage – to move in the opposite direction.“ (E.F.Schumacher, Economist, Source)

AlrikFassbauer's Avatar

AlrikFassbauer
06.22.2013 , 05:52 AM | #26
Endlich mal eine offizielle Antwort :

Dies sind aktuell die Wege, wie man sie bekommen kann (die Tierchen) :

Quote: Originally Posted by DamionSchubert View Post
Current Status:

Walmart. Physical cards are available in many Wal*marts. You may want to call ahead, they' apparently sell out very quickly.

Best Buy. You need to find a Best Buy with a Pre-order Kiosk. On that Kiosk, search for "Star Wars Old Republic" and you should see a 2400 cartel coin offering. Print a receipt, take it to the register, and they will print out a code for you. There are no physical cards, but I have verified this works personally.

Gamestop. Similarly, these are also digital-only (i.e. no physical cards). Go to Gamestop and ask the employee to purchase a 'digital-only' reg code for Star Wars: the Old Republic Cartel Coins. They may have to search for their system to find it, but it should be available. They'll print out a code, which you can redeem directly from our website (they used to have a more complicated process, but we've been working with them to simplify it). I've verified that this all works as well.

Target. Not available yet. We'll let you know when there's something to know.
Allerdings : Immernoch keine offizielle Aussage darüber, ob diese Tierchen auch in anderen Gegenden einsetzbar sind (EU vs. USA).

Blazkowicz's Avatar

Blazkowicz
06.24.2013 , 06:26 AM | #27
Gab in dem Thread ne Antwort, dass es so vorgesehen ist, dass es nur mit ner US- oder kanadischen IP geht.
If all imperial moffs are like you, it's a wonder you can get your armor on in the morning, much less conquer an empire.

Shane_Gooseman's Avatar

Shane_Gooseman
07.15.2013 , 02:26 AM | #28
Zu schade, daß sich nicht mal ein Mitarbeiter von Bioware hier zu Wort meldet und für Durchblick sorgt, so wie sie es in manch anderer Diskussion tun.

AlrikFassbauer's Avatar

AlrikFassbauer
07.15.2013 , 03:30 AM | #29
Auf Amazon.de gibt es nun auch Kartellmünzen + Tierchen.