Please upgrade your browser for the best possible experience.

Chrome Firefox Internet Explorer

undokumentierte Patchnotes 1.7/1.7a

xexex's Avatar

xexex
02.14.2013 , 09:53 AM | #11
Quote: Originally Posted by dodnet View Post
Ich halte die alte Abfrage schon für sinnvoll, da man hier nicht ewig viel tippen musste.
Nun hätte man aber um Performance zu optimieren DAS sperren können. Jetzt ist es eben nicht mehr möglich nach Itemlevel zu suchen.
Xanros Improved T3-M4

Vanitra's Avatar

Vanitra
02.14.2013 , 09:57 AM | #12
Quote: Originally Posted by xexex View Post
Das Problem ist/war wohl die Tatsache das die Suche überhaupt so einen Unsinn ""Fort Ref Arm 27" zulässt und mit und verknüpften Abfragen arbeitet.
Das Wortphrasen möglich sind/waren ist besser als wenn du Fortschrittliche Reflex Armierung 27 ausschreiben musst. Die Änderung jetzt ist aber eher einschränkend als das sie was bringt.

smartwriter's Avatar

smartwriter
02.14.2013 , 10:39 AM | #13
Armierung 27

Und genau so funzt es nicht mehr. nervig
Ich bin eigentlich total nett. Wenn ich meine Freunde nicht getötet hätte, würden die das bestätigen.
DarthVader in Love und Mein neues Pet und Gemüse an die Macht

Kelremar's Avatar

Kelremar
02.14.2013 , 10:45 AM | #14
Es ist nervig, daher ist es gut, dass es nicht so bleiben wird.

Quote: Originally Posted by NathanEmmott View Post
Howdy everyone,

I'm jumping into here to give a little more insight on what happened here. First off, I wanted to apologize for the lack of the patch note at release - that was an oversight on my part.

Now I wanted to address why this change was made, and how it will be changing in the near term. Since we have launched, we have continued to add many more items to the game. As we have added more items, there are more items the GTN needs to search against whenever you enter a search team. What we had been seeing is very broad searches were causing enormous performance problems with the GTN. These performance problems would impact everyone using the GTN and not only the person conducting the search. This actually made the GTN unusable for some players.

For example, if I searched the GTN for "a b" then I would end up causing a performance issues for everyone else using the GTN at the same time. In our efforts to provide a solution and address this, we inadvertently impacted y'all pretty severely and created a wretched inconvenience. This is unacceptable for us.

To that point, we have a possible solution that will solve everyone's needs without crushing the GTN performance. This change will go into a future patch (not tonight’s unscheduled maintenance). However, we feel that this will be a solution that will work for all parties.

Again, we apologize for the inconvenience and annoyance this has caused everyone. The last thing we want to see is us adding frustration to your experience in-game. I hope this little peek behind the curtain helps explain our rationale and lets you know just how serious we are about fixing this!
So ignoriert man Hohlnüsse. Damit sich Trolling nicht mehr lohnt, ihr Fleischsäcke!

Eskadur's Avatar

Eskadur
02.15.2013 , 01:49 AM | #15
Wurde etwas an der Trefferwertung gedreht? Ich habe gestern im PvP mehrfach als Fokus Hüter mit dem Smash verfehlt. Ich weiß nicht mehr gegen welche Klassen aber Schwertschutz war nicht an Ein Scharfschütze mit Kanister war auch nicht dabei.

Ich weiß das verfehlen möglich ist aber in der Häufung wie Gestern hatte ich das noch nie.
Server: Vanjervalis Chain
Carnivore Vermächtnis
Machtwerk & Machtzerg

Vanitra's Avatar

Vanitra
02.15.2013 , 10:52 AM | #16
HH mit Ölteppich?