Jump to content

Serverübergreifende PvP Warzones


clonrafa

Recommended Posts

Hey SWTOR Community,

(fast) jeder der eine aktive PvP Gilde hat damit zu kämpfen...man will sich zu acht in einer Operationsgruppe für PVP listen, aber leider kann man das nicht -klar will BW die Balance im PvP behalten, daher kann man sich auch nur zu viert listen .....aber ich hätte da einen Lösungsvorschlag:

Da wir nicht nur die einzige Gilde sind die sich das wünscht hätte ich mir gedacht, dass es einen neun PvP Modus geben soll der "als Operationsgruppe listen" / "als Gilde listen" heißen soll. Um noch diesen Modus Einzigartigkeit zu verleihen soll dieser auch Serverübergreifend sein um sich mit anderen Gilden/Spielergruppierungen zu messen. Als nicht so wichtiger Bonus würde ich auch eine Rangliste vorschlagen, welche zeigt welcher Server zurzeit die meisten Spiele gewonnen hat.

Würde mich über Kritiken/Zustimmungen freuen ;)

Edited by clonrafa
Link to comment
Share on other sites

Hey SWTOR Community,

(fast) jeder der eine aktive PvP Gilde hat damit zu kämpfen...man will sich zu acht in einer Operationsgruppe für PVP listen, aber leider kann man das nicht -klar will BW die Balance im PvP behalten, daher kann man sich auch nur zu viert listen .....aber ich hätte da einen Lösungsvorschlag:

Da wir nicht nur die einzige Gilde sind die sich das wünscht hätte ich mir gedacht, dass es einen neun PvP Modus geben soll der "als Operationsgruppe listen" / "als Gilde listen" heißen soll. Um noch diesen Modus Einzigartigkeit zu verleihen soll dieser auch Serverübergreifend sein um sich mit anderen Gilden/Spielergruppierungen zu messen. Als nicht so wichtiger Bonus würde ich auch eine Rangliste vorschlagen, welche zeigt welcher Server zurzeit die meisten Spiele gewonnen hat.

Würde mich über Kritiken/Zustimmungen freuen ;)

-MTGaming

 

Translation: After winning the world cup we feel it necessary that all forums start writing in german. You have all been warned. Violation of this rule will result in quick and decisive action. We Germans do not do things half-assed

Link to comment
Share on other sites

Translation: After winning the world cup we feel it necessary that all forums start writing in german. You have all been warned. Violation of this rule will result in quick and decisive action. We Germans do not do things half-assed

 

Mildy offensive (I guess?) but I have to be honest... I laughed my indebted-to-Germany @ss off.

:D

Link to comment
Share on other sites

So - since the op is suggesting "Guild Group PvP Cross-Server with a 'what server is best'" scoreboard...

 

Yeah, that would actually be a Cross-Server solution that I could live with, even though I'm a huge hater of 'x-server' aka 'anti-immersion' solutions. I'd say the loss of 'know thy enemy' would be offset by a stronger team feeling on the own side.

 

Could be interesting Guild content when combined with Guild-Flagship rewards.

Link to comment
Share on other sites

Translation: After winning the world cup we feel it necessary that all forums start writing in german. You have all been warned. Violation of this rule will result in quick and decisive action. We Germans do not do things half-assed

 

 

When was the last time you saw some sunshine? I think your head is so far up your ... :(

Edited by Leafy_Bug
Link to comment
Share on other sites

Hey SWTOR Community,

(fast) jeder der eine aktive PvP Gilde hat damit zu kämpfen...man will sich zu acht in einer Operationsgruppe für PVP listen, aber leider kann man das nicht -klar will BW die Balance im PvP behalten, daher kann man sich auch nur zu viert listen .....aber ich hätte da einen Lösungsvorschlag:

Da wir nicht nur die einzige Gilde sind die sich das wünscht hätte ich mir gedacht, dass es einen neun PvP Modus geben soll der "als Operationsgruppe listen" / "als Gilde listen" heißen soll. Um noch diesen Modus Einzigartigkeit zu verleihen soll dieser auch Serverübergreifend sein um sich mit anderen Gilden/Spielergruppierungen zu messen. Als nicht so wichtiger Bonus würde ich auch eine Rangliste vorschlagen, welche zeigt welcher Server zurzeit die meisten Spiele gewonnen hat.

Würde mich über Kritiken/Zustimmungen freuen ;)

-MTGaming

 

Here's what he said, "each of an active PvP guild is struggling with it ... one wants to listen to eight in an operation group for PVP, but unfortunately you can not clear-BW wants to keep the balance in PvP, so you can also list only four but ..... I would have a proposed solution:

 

Since we are not only the only guild that the wishes I would have thought that there should be a nine PvP mode "list as an operational group" / to be called "list as a guild." To still want to give this mode uniqueness of this also Multiple Servers to compete with other guilds / players groupings. As a not so major bonus, I would also suggest a ranked list that shows which server is currently the most games won.

I would be happy to get reviews / approvals."

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...